Wie zijn wij?

De Nederlandse Acteursschool is in 2018 opgericht door compagnons Joji Na en Tim Koldenhof.

Joji (1988) is acteur, presentator, theatermaker en creatief ondernemer. Hij begon zijn acteercarrière in o.a. de jeugdseries Spangas, Villa Achterwerk en Vrijland. Naast de praktijk zocht Joji een plek om zichzelf verder te ontwikkelen als acteur. Het aanbod bleek schaars. Joji bedacht daarom zelf een concept waarbij vele bekende acteurs en actrices uit zijn netwerk hun kennis en ervaring (en uiteraard passie voor het vak!) kwamen delen met nieuw talent. Zo is De Nederlandse Acteursschool ontstaan.

Joji heeft in Apeldoorn zijn eigen theater, zang- en dansschool Joji School of Arts waar wekelijks 850 kinderen, jongeren en volwassenen lessen volgen. Regelmatig staat Joji in het theater of voor de camera in diverse commercials en (gast)rollen.

Tim (1987) is evenementenorganisator. Als creatief ondernemer bedenkt Tim vele (landelijke) creatieve concepten voor zowel de particuliere als zakelijke markt. Tim ontwikkelt theatershows voor o.a. de Apenheul en Paleis het Loo en is bedenker van creatieve concepten als De Dessertclub en de Snoepfabriek. Als producent beheert Tim de Zwitsalhal waar vele events worden georganiseerd en theater, concerten en shows worden geprogrammeerd. Tim heeft zijn eigen bedrijf Tim Koldenhof Events.

Onze missie en visie

Wat doen wij?

Het ontwikkelen van talent door het samenbrengen van amateurs en professionals in een creatieve setting waarbij professionele acteerlessen centraal staan.

Waar staan wij voor?

Bij De Nederlandse Acteursschool kun je studeren ongeacht je leeftijd. Je werkt met zeer gemotiveerde deelnemers die gehoor geven aan een langgekoesterde wens om spelen naar een hoger niveau te tillen.

Volwassen deelnemers die in het dagelijks leven studeren, semi professioneel bezig zijn of beroepsmatig werkzaam zijn in een andere branche, maar een enorme liefde voelen voor het film, t.v. en theater vak.
Deelnemers die een basis hebben, maar voelen dat er meer in zit. Die uitdaging nodig hebben in een professionele setting met gelijkgestemden.
Of je nou een tussenjaar hebt na je middelbare school, of je bent 50+ en zit al jaren bij een amateurtoneelgezelschap, iedereen is welkom! Je bent nooit te oud om te investeren in je passie en talent.

Bij ons ligt de focus op talentontwikkeling en individuele coaching. Wie ben jij, waar sta jij als speler en wat wil je leren?
Je krijgt de kans te proeven van de vele facetten van het acteren. Je wordt meengenomen op ontdekkingsreis waarbij je jezelf als mens en als speler beter leert kennen.
Je sluit het traject af met nieuwe inzichten, meer (zelf)vertrouwen en een hoop inspiratie en motivatie om je pad te vervolgen.

Onze doelen

Jouw acteren naar een hoger niveau tillen

Soms kan je merken dat je iets vast loopt in je acteer talenten, maar wij hebben als doel om je verder te helpen en jouw skills naar een hoger niveau te tillen.

Leren van professionals uit het vak

Bij de Nederlandse Acteursschool krijg je les van professionals met veel acteer ervaring. Als amateur of semi-professional kan je nieuwe uitdaging en motivatie vinden.

Talent ontwikkeling en individuele coaching

Wij vinden het super belangrijk om specifiek te kijken naar jouw kunnen en jouw wensen in je ontwikkeling. We bieden ruimte voor een persoonlijke aanpak: wie ben jij, waar sta jij als speler en wat wil je leren?

Leer ons kennen

Joji Na