Een castingworkshop van Fay en Ilse van Post Castelijn

Ilse de Weerd en Fay Muller van Post Castelijn kwamen naar Apeldoorn om een castingworkshop te geven aan beide groepen. Tijdens de 2,5 uur durende workshop kregen de leerlingen de kans om alles te vragen over  Post Castelijn en hoe een casting gaat. Sommige leerlingen waren al wel eens op een casting geweest, maar het was heel fijn om te weten van Fay en Ilse wat hun werk nou precies inhoudt.

Vervolgens werd er feedback gegeven op de cv’s van de leerlingen. Wat zijn de do’s & don’ts?
En zeker niet onbelangrijk: hoe bereid jij je zo goed mogelijk voor op een casting? Wat moet je aan, moet je make-up op? Etc.
De leerlingen hadden per duo een scène voorbereid waarop Fay en Ilse weer feedback op gaven. Zo kon de leerlingen zichzelf laten zien en kregen Fay en Ilse een goeie indruk van de spelkwaliteiten.

Het was een hele interessante en leerzame dag. Bedankt Fay en Ilse!